Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések!
Tisztelettel kérünk, hogy írj egy levelet az ugyfelszolgalat@minidreams.hu e-mail címünkre, ahol készséggel állunk rendelkezésedre. Ügyfeleink elégedettsége számunkra elsődleges fontosságú, és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy segítsünk bármilyen kérdésed vagy kérésed esetén. Nagyon köszönjük a megértésedet és az együttműködésedet!
Telefonos elérhetőségünk:
+36 70 208 9380
Email elérhetőségünk:
ugyfelszolgalat@minidreams.hu
Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?
Jelenleg a GLS és FoxPost futár cégekkel dolgozunk együtt. Fenntartjuk a jogot, hogy ha a két fenti cég bármilyen okból kifolyólag nem tudja a megrendelt csomagokat leszállítani, akkor alternatív megoldást keressünk a kézbesítés végett.
Személyesen szeretném átvenni a rendelésemet, mi a teendő?
A személyes átvétel a székhelyünkön (nincs fizikai bolt) lehetséges, előre egyeztetett időpontban. Fizetés: alapesetben készpénzben tudod rendezni a számlát, illetve azonnali banki átutalással. Fontos: készpénz esetén, arra kérünk, hogy pontosan annyi legyen nálad, amennyi a számla végösszege, elkerüljük a kellemetlenségeket.
Telefon: +36 70 208 9380
Helyszín: 2051 Biatorbágy Magor utca 12/1 - Google útvonal tervezés
Nyitvatartási idő: előre egyeztetett időpontban
Hétfő-Péntek: 10:00 – 15:00 között
Tudok utánvéttel fizetni a futárnak?
Természetesen igen, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges az utánvétes fizetés. Ebben az esetben ezt a fizetési módot kell választani a megrendelés leadásakor.
Amennyiben meggondoltam magam, mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?
A termék megérkezésétől és kézhezvételétől számított 14 napon belül.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, pedig biztosan leadtam a rendelésem. Mit tegyek?
Amennyiben még a SPAM mappában sem találod meg a visszaigazoló e-mailt, szívesen állunk rendelkezésedre az ugyfelszolgalat@minidreams.hu e-mail címen,
illetve a következő telefonszámon: +36 70 208 9380.
Kérlek, ne habozz hívni, vagy írni nekünk, hiszen minden e-mailre és telefonra rövid időn belül válaszolunk, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük türelmedet és megértésedet!
Kell-e indokolni az elállást?
Nem, a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhetted a terméket.
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Minden terméknek meg kell felelnie az alábbi feltételeknek:
- A terméket az eredeti dobozában és védőcsomagolásában kell visszaküldened, a doboza nem sérülhet.
- A játékokat és baba kellékeket csak eredeti, sértetlen csomagolásban, minden tartozékával együtt tudjuk vissza venni.
A termék visszaküldhető, ha:
- A termék és a doboza NEM sérült, rongált stb.
- Az eredeti csomagolásában van
- Minden címke sértetlenül rajta van.
- Minden tartozékával együtt van.
- Beleértve a gyártói leírásokat, és tájékoztató anyagokat is!
Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!
Szállítási idő
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva általában 2-8 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben telefonon, vagy sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldd el rendelésed online és kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
Minimum vásárlási érték:
Szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy a minimális vásárlási érték nettó 8.000 Ft (Bruttó 10.160 Ft) összesen. Kérjük, szíveskedjenek figyelemmel lenni vásárlásaik során, és gondoskodjanak róla, hogy a kosarukban található termékek összértéke megfeleljen vagy túllépje ezt az összeget. A szállítási díj ezen felül értendő!
Köszönjük szíves együttműködésüket és megértésüket.
Mi a teendő, ha meggondoltam magam a rendelés leadása után?
Megértjük és elfogadjuk, hogy nem mindig lehet megtenni, hogy a megrendelt csomagokat, termékeket otthon tudjuk fogadni, vagy nem sikerül eljutnunk a sok-sok napi teendő között a választott csomagautomatához. Ugyanakkor fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy az át nem vett csomagok jelentős anyagi terhet, illetve többlet költséget jelentenek számunkra, illetve a futárszolgálat számára is.
Ezért kérünk, hogy amennyiben nem tudjátok átvenni a csomagjaitokat, akkor haladéktalanul értesítsetek tájékoztassatok minket időben ! A csomag indulásáról minden esetben e-mailes értesítést küldünk. A levél szöveg törzsében a következő mondat fog szerepelni: "Összekészítés alatt". Ezután már mindenképp anyagi terhet von maga után a rendelésed, hiszen a futárszolgálat kiszámlázza az átadott csomagok kiszállítási díjját és amennyiben, nem veszed át, a visszaszállítás díjját is.
A sikertelen ki és visszaszállítás költségét, kötbérként érvényesítjük ebben az esetben a vásárló felé, melynek összege bruttó 4500 Ft. Erről az összegről minden esetben számlát küldünk, ha visszaérkezett a csomag hozzánk.
Felhívjuk figyelmedet:
„A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet a vevőt feljogosítja az általa online megrendelt termék átvételének indoklás nélküli megtagadására, de a Rendelet 24. § (2) bekezdése alapján a vevő köteles a termék visszaküldésének költségeit viselni, megtéríteni.”
Bízunk benne, hogy az együtt működés gördülékeny lesz és elkerülhetjük a kellemetlenségeket.
Köszönjük megértésedet és együttműködésedet.